czwartek, 19 czerwca 2014

LEIBSTER AWARD?!

Tak wiec zostalam nominowana.
Wow, nawet nie wiedzialam, ze cos takiego istnieje, ani, ze ktokolwiek mnie nominuje.
Jestem bardzo, ale to bardzo szczesliwa, ze dostalam taka szanse.
I dziekuje tez za tyle wyswietlen w tak krotkim czasie. Zaledwie dwa dni a juz przy rozdziale jest 60 wyswietlen. Kocham was najmocniej na swiecie <3

Dostalam pytania:

1. Dlaczego zaczelas pisac bloga?
Hmm, dobre pytanie. Zaczelam pisac poniewaz chcialam sie podszkolic w pisaniu opowiadan, rozprawek itp. No wiecie, w rozwijaniu tresci, opisywaniu roznych rzeczy w bardziej "poetycki" sposob. Nie wiem czy mi sie to udaje no ale coz. Praktyka czyni mistrza ;)

2. Twoja ulubiona ksiazka?
Moja ulubiona ksiazka.. Niech pomysle.. Na ten moment jest to "The Fault in Our Stars" John'a Green. Przeczytalam ja chyba ponad 20 razy (po angielsku) by wreszcie pojac jej sens :)

3. W jakich fandomach jestes?
5SOSFam, Directioners, Lovatics, Beliebers, JArmy, Mixers i to chyba tyle hahh <3

4.Jakie są twoje najwieksze marzenia?
Zaspiewac ze swoimi idolami na jednej scenie.

5. Gdzie chcialabys mieszkac w przyszlosci?
W Australii albo w UK.

6. Twoja najwieksza zaleta?
Bardzo szybko umiem dostosowac sie do otoczenia, nadal zostajac soba :)

7. Ulubiona potrawa?
Mysle, ze spaghetti ale pewnosci nie mam. Jest jeszcze tyle rzeczy ktorych chcialabym sprobowac.

8. Co chcialabys w sobie zmienic?
Z czesci zewnetrznych: Chcialabym zrzucic pare kilogramow.
Z czesci charakteru: Chcialabym moc pewniej rozmawiac z nieznajomymi.

9. Masz Twittera?
Mam, oczywiscie, ze mam. Followujcie a bedziecie miec newsweek jak tylko dodam nowy rozdzial.
Deal? @AlexHOfficiall

10. Grasz na jakims instrumencie?
Of course. Na fortepianie juz od przeszlo 4 lat a na gitarze od miesiaca :)

11. Co lubisz robic w wolnym czasie?
Lubie komponowac, pisac teksty piosenek, lubie spiewac, myslec o tym co sie juz stalo. Co moge zrobic zeby bylo lepiej. Lubie po prostu zyc. Kreatywnie Alex. Kreatywnie!




Ja nie bede dawac swoich pytan wiec po prostu odpowiedzcie na te co ja.
Kocham Was i w ogole hah.
nie no, dziekuje wam za wszystki komentarze (chociaz musze was szantazowac) ale i tak, one daja mi motywacje i usmiech. Kocham was wszystkich baaaardzo mocno <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz